Sunday, February 19, 2006

Hmmm.

10 comments:

Meow said...

Anne, are you trying the one word post, like AJ, to see how many comments you get ?? Ok, here's one .... aaaaaahhhhh !!
Take care, Meow

Aunt Jo said...

What are you contemplating Anne? Your belly button?

Hmmmm??

Badoozie said...

i agree with meow, you're trying for the record number of comments on a hmmmmmmm...... does people posting twice count?

uncle joe said...

I'm not sure that Hmmm is a word. Is it?
Here is my response though...

Hmmmm burger.

Bar Bar A said...

Hmmmmmmmmmmm.

osray said...

What key are you in there sis? Hmmmm...HMMMM...

Aunt Jo said...

Osray, I think she is in the key of Q. (Or maybe it's just me!)
:o)

Anne said...

Hmmmmmm?

Hmmmmmmm!

Hmmmmmmmmm.

uncle joe said...

Quick Somebody call 911!!!
Anne's all Hmmmmmmed up..

Her kids have taped her mouth shut and hubbs is out of town..!!

uncle joe said...

Hmmmmph!
~AJ